Ett stort projekt avklarat

Åh jesus vad jag är trött! Den här veckan har varit kämpig. De senaste veckorna har varit kämpiga! Min chef har kommit tillbaks denna veckan efter sjukskrivningen, på halvtid enbart. En vecka på oss att få klart vår nya hemsida. Fy sjutton vilken hacker jag är nu asså. Har suttit framför datorn sen kl. 10 imorse och lagt in bilder, redigerat text, fixat till småfel, lagt upp kommande evenemang och tyckt, tänkt, funderat, testat.
Men nu är den klar och ute i cyber rymden! Äntligen. Det här är ett projekt som vi arbetat med sen i våras och speciellt under hela hösten. Fy fläen vad gött att den är färdig. Hallelujah!!!


Nåja, ett liiitet moment kvar att färdigställa dock...porträtt fotografering nästa vecka, ta bilder på oss i personalen som hamnar under kontakt fliken. Sen är vi helt klara. Typ. =)


Nästa vecka hugger vi in på nästa projekt, nämligen Konfex mässan i Göteborg där vi ställer ut för första gången. Bävar lite för det måste jag säga, men vi ska nog klara av det också. Blir några helvetiska veckor. Men jisses vad jag lär mig mycket och vad mycket roligt jag får ansvara över och genomföra. Svinroligt!


Kolla in vår nya hemsida här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0