Delicard

Av jobbet fick jag ett gåvokort från Delicard i julklapp. Kanonbra! Jag fick välja 2 produkter utav deras sortiment inom Kitchen Design. Jag har funderat och klurat ett tag, medans mina kollegor bestämde sig för länge sen och redan har fått sina grejer. Men nu har jag bestämt mig och klickat hem vinglas och en grillpanna. =)
"Delicard Kitchen Design är ett Delicard för den som älskar att bjuda på middagar. Här samsas världens finaste köksredskap och föremål som förhöjer upplevelsen av att laga mat och äta tillsammans. Att gåvorna dessutom är formgivna av världsberömda designers gör dem väl knappast mindre attraktiva."
Spiegelau är ett tyskt varumärke med bred erfarenhet inom glastillverkning. Första gången Spigelaus glastillverkning nämndes var i ett testamente daterat år 1521. Vi pratar alltså om flera hundra års erfarenhet av glasproduktion.
Alla duktiga kockar har en riktig gjutjärnspanna för att få det där professionella stekresultatet, speciellt på kött. Gjutjärnspannorna från GENSE är stabila, ändrar inte form och blir bara vackrare ju mer de används. Proffsens favorit. Diameter 25 cm.


Jag är så himla nöjd, fasen vilken bra julklapp! +++++


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0