Ledig och rastlös

 
Idag väcktes jag inte av solen, men det var ganska mysigt ändå. Min lilla systerson kröp upp i min säng och gosade en liten stund innan vi gick upp för att äta frulle. Sen åkte syrran o dom iväg för att hälsa på kompisar så jag fick en lugn stund hemma. Nu har jag vart ledig i åtta dagar och det har varit mycket skönt men känner att jag är lite projektsökande. Jag älskar att slappa men lite rastlös börjar jag allt bli nu så idag har jag även bakat gifflar, toscagifflar. Dom ska jag ha med mig till simhallen imorgon för vi ska dit tillsammans med Emelie, Leo och Annika. Ska bli mysigt att leka och åka vattenrutschkana och bada bastu. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0