Julkänslorna på topp

Julkänslorna liksom flödar här hos mig! Lite ovanligt faktiskt, men julstämningen är nog här för att stanna ända in i mål. Kan bero på att jag har fixat med allt julpyntande på jobbet, klätt granen och hängt upp stjärnorna i receptionen, satt upp alla ljusstakar i salarna, ordnat med julgrupper och blomster i salarna, receptionen och på kontoret. Gjort en julmusikslista på spotify och fixat med vårt festliga julkort som vi ska skicka ut till våra 300 kunder. Kom på en skitfräck idé i år, tillsammans med vår fotograf, det kommer bli så jäkla bra! =) 
 
I helgen har det varit julmys i massor, Beca har bott hos mig i helgen och Carro med sin lilla Edwin var också här på besök från Norge, de övernattade hos Johanna. Tillsammans har vi hittat på en massa skoj, i lördags var det långfika med oss allihopa och 2 tjejer till. Sen på kvällen åkte vi hem till Johanna i Partille och lagade tapas ihop, det var jag, Beca, Carro och Johanna. Terese kom precis lagom till middagen, och sen satt vi alla och mös framför Så mycket bättre på tvn. Härligt att träffa Beca och Carro som man inte umgås med ofta nuförtiden. Så himla mysigt att gosa med lilla Edwin också, svårt att förstå att Carro blivit mamma. Tiden springer verkligen iväg. 
 
Beca, Marie, lilla Edwin, Johanna och Carro på Condecco. 
 
Julmarknad i Haga, jättemysigt! 
 
Värmer våra förfrusna kroppar med en julfika på Liseberg.
Svårt att få ett bra kort när man har så stark blixt på kameran, stackars Edwin måste blunda. 
 
Svinkallt här nu, man får klä sig tjock som en michelingubbe om man ska vara ute i timtals. 
 
Mysigt är det nu när vi äntligen fått snö idag, hoppas den är med oss ända fram till jul och nyår! =)
 
Förra veckan fyndade jag en jacka på den årliga utförsäljningen som Elvine har i våra lokaler på jobbet. Redan köpt två jackor den här hösten men nu när jag köpt en tredje jacka så är jag lite nöjdare med min jack-status som varit dålig en längre tid. Denna jacka säljs på nätet för 2 395:- men de reade ut alla jackor för 800:-, fast jag fick den för 500:-. Wihoo, fatta vilket bra pris! Kompis pris till oss i personalen på konferensen, gött att man har sånt jäkla flyt ibland! 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag har ingen julkänsla alls :( Kanske blir bättre då jag köpt ingredienser till lussekatter och julgodis. Ska fixa pepparkakshus med, ja vi får se...
Jättefin jacka förresten:) Sån vill jag med ha

Svar: Så tråkigt, hoppas verkligen de kommer till dig snart! Julgodis och doften av nybakade lussekatter borde göra susen =) Synd att jag inte tänkte på dig, kunde ju köpt en åt dig. Fanns hundratals olika jackor i massa färger.
sofie

2012-12-04 @ 20:40:47
Postat av: Jenny Pugh

Sa vackert med snon! Och fin jacka har du ocksa. Min julkansla borjar ocksa komma lite smatt trots att jag statt emot, hehe. kram

2012-12-07 @ 12:41:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0