Hahahaaa...vi ska på spaaa ;)

Längtar till torsdag, för då kan man "nästan" säga att jag gått på ledighet. Har ju jobb hela nästa vecka men vi har inga konferenser inbokade så det blir nice and easy. Precis vad jag känner för, då kanske jag hinner träna lite innan julhelgen. Har inte hunnit träna alls mycket nu när det varit fokus på jobb och kompis/kusinbesök. Blir ju såklart mycket motion på jobbet men där är det så mycket ryckande i möbler och lyft av tunga grejer vilket inte är så bra egentligen. Om jag inte hinner med min grundträning så får jag väldigt väldigt ont i axlar och rygg efter ett tag, så nu måste jag hålla igång musklerna. 
 
Det är ju väldigt bra med avkoppling också, och därför ska vi på jobbet åka på Spa nu på torsdag och fredag.So bloody gött!!! Vi har slitit hårt det här året och skördat många framgångar så vi är väl värda all lyx vi kan få! 
 
Till Varbergs Kurort bär det av. 
 
Frukost, lunch och middag i deras prisbelönta restaurang. 
 
Lyx med hotellvistelse, åh vad jag ska njuta!
 
Varsin spa behandling får vi också, spännande! 
 
På fredag bär det av till Falkenberg efter spavistelsen, för då ska det firas minijul med familjen. Mycket att se fram emot, händer bara roliga grejer den närmsta månaden. Livet är härligt nu! =)

Kommentarer
Postat av: Jenny Pugh

Guuuu vad harligt det later! Njut riktigt, det ar du vard :-) kram

2012-12-11 @ 16:11:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0