Ännu ett bevis på att jag blivit tant?

Ja det märks ju att åren går och man börjar närma sig tant åldern. Häromdan köpte jag broddar, för 50 spänn av min kollega som köpt dem förra året men aldrig använt dem för de var för små för hennes skor. Mina passar de perfekt, så nu kommer jag nog hålla mig på banan. Fast än så länge är det krispigt och härligt här i götelaborg. Fast när som helst händer det, jag lovar! Det blir plusgrader och snön börjar smälta varpå det sen fryser på igen och då är hela stan täckt av is på backen, så djävulskt halt med andra ord.
 
Tur att man blir visare med åren hörrni =)
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jenny Pugh

Tantvarning var det har ja! Nej da, du har som sagt bara blivit visare med aren *host, host. :-)

Svar: Äh strunt samma, förr eller senare blir vi båda tanter Jenny ;)
sofie

2012-12-07 @ 12:43:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0