Längtar efter värme

Åh vad deppigt det känns att sommaren nästan är förbi, jag har haft en superlång semester men jag hade velat ha mer stekväder. Man mår så bra när solen är framme, blir nog till att kika på resor kring nyår. Hoppas man hittar nåt bra, vill ha mer sooool ju!!!

 

Min fina vän Lisa är grym på att fota och redigera bilder, hur cool är inte denna liksom!? Bilden är från Rhodos i Juni när vi var där för Alexanders dop. 

 

Men samtidigt är det ju ganska mysigt med höst, när man kan tända ljus om kvällarna och fokusera på träning och annat skoj. Dessutom är jag sugen på lite höstshopping, finns helt plötsligt massa plagg med goa färger. Äntligen!!! Annars brukar det bara vara svart och murrigt i alla butiker. Jag som älskar färg! Har redan investerat i ett par höstiga jeans från Gina Tricot, jättesköna och snygga! 

Jeansen heter CHLOE och färgen BOMBAY BROWN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0