Kreativ ådra?

Jag älskar frukost...alltså jag verkligen ääälskar frukost. Det är så himla gott med fil, yoghurt, gröt, mackor, juice och ägg mm. Jag äter gärna det på kvällen också, istället för lagad mat. Men jag har dock en förmåga att snöa in på samma slags frukost hela tiden, som jag då kör i perioder tills jag tröttnar på det fullständigt. Nu tänkte jag komma igång och försöka variera lite mera. Idag blev det fil med päronbitar och kanel samt mina älskade havreknäckebröd med skinka och paprika på. Mums! 
 
Päron och kanel livar upp lite =) 
 
Här ser ni ett litet collage som jag pysslade med igårkväll, har en grym app som man kan göra så mycket skoj med!!! Skitkul. 
 
Detta collage fixade jag på jobbet igår. Vi gick en D-HLR kurs jag och mina kollegor, så vi ska kunna använda defibrillator om något (nån gång) skulle hända någon utav våra gäster. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0