Joddeladehooo

I helgen var jag iväg en sväng ner till Skåne, närmare bestämt Ängelholm. Detta för att besöka mina vänner Anna och Stefan och delta på kräftskiva hemma hos dom, senare på kvällen blev det även konsert med "Joddla med Siv" och Takida. Jättekul hade vi, en fantastiskt fin dag och kväll. 
 
Det fina värdparet Anna & Stefan. 
 
Mysigt förfesthäng på altanen. Jag var lika pepp som alla andra så jag fattar inte var den här bilden kommer ifrån? Ser ju ut som jag sover när alla andra har roligt...så var inte fallet kan jag lova! 
 
Innan Joddla med Siv började spela satt vi på ängen utanför området och drack cider, fy fasen vad gött! 
 
Johanna och jag. 
 
  
 Här har ni en liten videofilm från i lördags. VARNING, högt ljud så sänk innan ni trycker på play ;) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0