Funny Happenings Ahead

Igår var jag ledig och höll mig hemma under dan o pysslade med garderobsrensning mm. Känns så himla skönt efteråt när man rensat lite och fått ordning. Jag hann oxå med ett rejält träningspass, dock föll regnet som spö i backen så det blev löpbandet och crosstrainern på gymmet istället för min nyfunna motionsslinga. På kvällen var jag o Johanna på bio, vi såg den svenska filmen Cockpit. Den var faktiskt bra! Jag hade en känsla av att den skulle va lite halvtråkig men tji fick jag. Jag skrattade högt och mycket, gömde mig bakom en tidning o skämdes i vissa scener men blev också lite fundersam över det här med könsroller och vilken betydelse det har i olika situationer. Jonas Karlsson är en riktigt bra skådespelare! 
 
Idag är det fredag vilket inte betyder så mycket för mig eftersom jag jobbar imorrn. Blir till att lägga sig tidigt så man orkar gå upp. Efter jobbet imorrn ska jag och Johanna iväg på ett litet event, berättar mer om det senare. Jag vet inte riktigt vad som väntar oss, men spännande ska det bli! Kan hända att det blir en skitrolig kväll. Vid tolvslaget kan vi iaf skåla in min födelsedag. Ännu ett år närmare trettio, jippie! Det är lite roligt att fylla år ändå, man avslutar ett år och har ett helt nytt att se fram emot. Skojjigt ju!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0