Stjärnfylld jubileumsfest i Trollywood

Förra lördagen var jag och Johanna på Film i Västs 20-års jubileum i Trollhättan. I 20 år har de nu producerat både svenska och internationella storfilmer och detta firades ordentligt i deras egna filmstudio "Studio Fares" där ca 800 inbjudna gäster minglade. Jag blev inbjuden eftersom jag samarbetat med Film i Väst vid två av deras galapremiärer som arrangerades på Draken. Jag tog med mig Johanna och det var en jättemysig kväll, det kryllade av regissörer, skådespelare och annat branschfolk. Vi såg bland annat Ola Rapace när han smög sig fram till matbuffen. Johanna blev alldeles star-strucked och jag var nästan redo att utföra Heimlich metoden innan jag fattade att hennes frustande och flåsande var pga Ola. Haha. Jag var ganska oberörd faktiskt, var kul att se honom såklart men jag fick ingen ökad puls eller knäsvaghet. ;) 

Lyxigt att få vara den som glider fram på röda mattan för en gångs skull. Vanligtvis är jag den som drar fram röda mattorna för våra gäster på jobbet. Däremot en lite obehaglig känsla när fotografer stod och smattrade för fullt med sina kameror, usch!
 
 
Vi lyckades inte smita förbi fotograferingen heller, usch så hemskt. 
 
 
Ola Rapace och hans bröder som han anlände med. 
 
 
Inne i lokalen var det jättefint pyntat med lampor i taket och tända ljus överallt. De bjöd på mousserande och mingeltallrik, jättegott! 
 
 
Jag drack kaffe!!! Jag har (tyvärr) börjat lära mig det, men bara ibland och jag har inga cravings efter det. Mitt "kaffe" består typ av 1/3 kaffe och 2/3 mjölk. En jubileumskaka till kaffet ville man ju ha också. =)
 
 
Soundtrack of Our Lives uppträdde på scen tillsammans med Nina Persson. 
 
 
Mysig duo på scen. 
 
 

Jag sitter och myser till låten "I´ve got you babe" som Nina och Soundtrack spelade tillsammans. 
 
 
När vi hämtade ut våra jackor fick vi varsin goodiebag med en film, en almenacka, toblerone, spa-kit och en massa erbjudanden på hotell och restauranger. Här ser ni Johanna som poserar =) 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emelie

Åh I`ve got you babe, älsskar den låten =) Det här verkar ju skitkul!

Svar: Haha, jag tänkte direkt på dig när dom körde den. Vet hur galen du är i den låten. =)
sofie

2012-09-03 @ 20:38:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0