Tjolahopp, snart kan vi ta oss ett dopp

Ja nu har jag och Lisa bokat en resa till Rhodos i början av juni, för vi är bjudna till lilla Alexanders dop. Det blir en vecka på ett hotell som ligger jättenära Annas familjs hus och dessutom nära stranden. Pool finns också och det var ett krav från oss bägge. Allt detta till ett superduper pris mina kära vänner, fantastico! För drygt en månad sen kollade vi resor och då låg de billigaste på 5500 kr per person. Men nu slog vi till för 5936 kr totalt, alltså 2968 kr vardera. Katching, klirr i kassan. =) 



Hotell Majestic ska vi bo på. =D


 

 Denna lilla familjen längtar jag efter att få umgås med!




Jag, Lisa och Theo på nattklubb på Rhodos, snart 5 år sen Anna och Greg gifte sig. Herregud vad tiden springer iväg. Det ska bli så kul att träffa alla igen, samlade på ett och samma ställe och inte utspridda över världens alla hörn. Mys!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Vad kul att få åka iväg lite till både vänner och värme!

2012-04-24 @ 20:12:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0