Söndagsfilm

Efter ett mycket hårt träningspass på friskis som fick mig att se stjärnor så ligger jag nu nyduschad och nymätt på soffan och ska kolla på The King´s Speech. Så spännande, har velat se den ett tag och haft den hemma ett tag också, via lovefilm.se men har inte riktigt varit på humör eller haft ro till att köra igång den. Nu när jag är helt slutkörd i kroppens alla muskler så passar det utmärkt som kvällsaktivitet. Jag älskar Colin Firth som spelar rollen som kung, och jag älskar den brittiska dialekten, att filmen dessutom bygger på en sann historia gör ju inte det hela sämre. Jag har stora förhoppningar. Let´s go. 

 


Kommentarer
Postat av: Sofia Rohdin

var gärna med i min tävling! :)

http://ttheinvisiblegirl.blogg.se/2012/april/manadens-blogg.html#comment

2012-04-02 @ 20:26:44
URL: http://ttheinvisiblegirl.blogg.se/
Postat av: jenny pugh

Visst var filmen bra! Jag tycker ocksa det ar mer intressant eftersom det ar baserat pa en sann historia. Jag gillar sana filmer och Colin ar ju alltid bra. kram

2012-04-03 @ 16:38:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0