Glad Påsk!

Nu äre påsk hörrni, och jag ska alldeles strax ta mitt pick och pack och åka ner till centralen. Har varit ledig idag och njutit av en hel förmiddag med förberedelser i lugn och ro, det är guld värt att slippa stressa innan man ska resa iväg. Nu ska jag hem till Vimmerby och hitta på en massa skoj, en mix av full fart och lugn & ro. Har en del inbokat men även en hel del obokad tid, fantastic! Ska träffa mina goa kusiner och syrran m. familj kommer också hem så det blir mycket häng med la familia. Vi ska bland annat måla påskägg imorrn, pappas fru Anki fyller år imorrn så det blir kalasmiddag, fikadejt med vänner som jag inte träffat på läääänge, 60-årskalas och så ska jag och kusse Anna ut och springa. (2 gånger har vi bestämt, hon är min morot)

Hoppas på att kunna inviga mina solbrillor, men väder rapporten har inte jättemycket positivt att komma med. Det viktigaste är i alla fall att träffa och umgås med alla goa vänner och min familj. 

Önskar er alla en magisk påskhelg, det ska jag ha! =D 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0