Intervju med lille herrn.

Förra helgen var syrran med familj hos mig och hälsade på, jag var barnvakt åt lille herrn medans syrran & Markus var på Lars Winnerbäck. Dan efter var vi iväg på shoppingtur allihopa och hamnade även på IKEA, om ni vill veta mer om vad vi gjorde där så kan ni lyssna/kolla på denna film snutten. Tyvärr är den upp och ner, suck, hur jag än gör med min mobil så lyckas jag aldrig få filmerna åt rätt håll. Och det går heller inte att vända dom efteråt, jag har iaf inte lyckats med det. Så ni får hänga upp och ner eller vrida på datorn. Eller någon som vet om man kan vända filmen, och hur man då bär sig åt???


Kommentarer
Postat av: johanna

Du gärna säga vad du tycker om min senaste bild? Vill ha feedback (A) :D

2011-09-23 @ 23:05:41
URL: http://nattstad.se/johannalicious

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0