28 år, 10 dagar, 23 timmar och 39 minuter...

...är det sedan jag tog mitt första andetag. Pappa har inte mycket information att bidra med kring själva förlossningen, för han låg avsvimmad nånstans utanför rummet tror jag... Men enligt mammas bebisbok där hon skrivit en massa om händelsen, så gick det fort, inte ens 2 timmar efter att vattnet hade gått. Hoppas inte jag orsakade för mycket smärta. Men det var det nog värt i så fall. =)

Tänkte dela med mig av några bilder från min födelsedagshelg i Stockholm. Det var så himla kul, fullt upp hela tiden men vad mycket vi hann med. Åkte upp med mina kollegor på torsdagsmorgon tiiiiidigt, för att delta i en träff med andra anställda på anläggningar runt om i Sverige. Vi hamnade ute på Bosön, Lidingö där vi fick lyssna på en jätte intressant föreläsning om kost & träning. Aha moment på många sätt. Kan ju meddela att jag nu börjat äta havregrynsgröt till frukost igen & jag har MYCKET lättare att tacka nej till sötsaker och annan skit. Varför kan jag återkomma till i ett annat inlägg.

Vi övernattade där ute bland elit idrottarna så på fredagen (min birthday) så vaknade jag upp lite halv bakis i mitt hotell rum. Var ganska mysigt faktiskt. Senare på fredagen så åkte vi in till city och jag födelsedags-lunchade med mina kollegor innan vi skildes åt vid centralen. Födelsedags-shoppade lite granna och sen drog jag iväg för att möta min kusin Anna för att spendera resten av helgen med henne. Myspys. På fredagskvällen bjöd hon mig på middag och sen bio, hon somnade i biofåtöljen men jag njöt iaf av filmen. Hehe.

På lördagen stack vi in till stan för lite mer shopping, underbart väder var det, strålande solsken. Vi hann med en fika och även en födelsedagskram med faster Annika & farbror Bosse. Sen skyndade vi hem för ombyte inför spelning på kvällen. Hem till Linda som bjöd på tacos, o så drog vi iväg och lyssnade på Hoffmaestro & Timbuktu. Skitkul hade vi hela kvällen! Myspys gånger 5!!!

Här ser ni moi och Anna i bussen på väg till Skeppsholmen!


Vi satt och "ölade" och diggade. Matte, jag och Linda.


På vägen hem blev vi lite trötta i benen och fick vila. Inte mig emot,
jag passade på att njuta av utsikten och doften av Östersjön.



Nu börjar resten av mitt liv. Undrar hur det kommer bli. Bra tror jag. =)

Kommentarer
Postat av: Linda

låter som en alldeles perfekt födelsedagshelg!!! KRAM på dej bästa syster!

2011-09-06 @ 22:26:33
URL: http://www.flowerlowa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0