Halloween pyssel

Bjuder på bilder från gårdagen som jag spenderade i Falkenberg med systeryster och lille herrn. Vi köpte pumpor och dekorerade med vid deras hus, fint blev det. Fast inte den vackraste pumpan direkt, det var slutsålt överallt men vi lyckades få tag på denna "vårtiga" lilla saken. Bättre än ingen i alla fall.

Syrran gröper och Agaton poserar.



Ville ha en bild på pumpan och Agaton ihop, men det gick inte serru. Jag var tvungen att gå in och agera proffsig modell för att få lille herrn att sitta still på trappen och le mot kameran. Blev ju bra till slut. =)



Verkar som att jag har en väldigt bra kamera i min nya mobil, eller vad tycker ni? Har inte hunnit ta så många foton än, så det här var en bra övning.


Nu ska jag "copy and paste"-jobba lite till innan jag drar till friskis och springer på löpbandet. Sen ska jag tillbringa måndagskvällen med att arbeta.

På återseende mina kära vänner, på återseende! ;)

Kommentarer
Postat av: emelie

Vad kul med pyssel. Agaton ser väldigt nöjd ut att hans fina moster va på besök=)

2011-10-31 @ 20:40:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0