Filmtips!

Igår kväll var jag på bio med Johanna & Terese, vi såg Jägarna 2. Uha sicken film. En chockerande, spännande, rå och ledsam berättelse som utspelar sig uppe i dom norrländska skogarna. Tack gode gud att jag inte ska hem till Uggletorp över älgjakten, känns väldigt bra efter att ha sett denna film. Spänningen varade i 2 ½ timma och sista timmen satt jag med spända axlar och skakande händer, glömde t.o.m bort att andas ibland och när jag sen tog mitt första andetag så blev det en sån häftig inandning att tjejen breve ryckte till varje gång. Sorry!

Efter filmen var vi så uppe i varv att vi drog iväg och mötte upp Pelto för en öl/cider på puben, vi var tvungna att lugna nerverna lite. Nästan så att jag hade behövt ta en whiske ta mej fasen. Tanken var att vi bara skulle stanna en liten stund men vi blev sittandes till kl. 2 på natten, pratandes om allt mellan himmel och jord. Många skratt blev det, vilka härliga vänner jag har! =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0