Konstig vecka

Idag har jag vart o hämtat min laptop som jag lämnade in förra veckan. Jag är jättenöjd måste jag säga, de gjorde en kostnadsfri bedömning och efter nån dag ringde de mig och berättade felet och vad det skulle kosta att fixa det. Sen fick jag själv välja, slänga eller återuppliva den? Jag valde att fixa den, de var tvungna att byta hela hårddisken och städa upp inuti, då det fanns en massa damm överallt. Men jag betalade bara 1 500 kr för detta, och då har de ordnat med en mycket bättre hårddisk än den gamla och även installerat det nyaste operativsystemet, Windows 7. Det känns som en helt ny dator! Mycket nöjd! Nu när jag har köpt en platt tv så kan jag ju också koppla ihop datorn med tvn och kolla på youtube klipp på "the big screen". Åh vad skoj! Känner mig riktigt high tech! =)

Annars är denna veckan konstig, jobbar bara kvällar förutom fredag. Jag är förkyld och har en omgång rejält intensiv mensvärk. Aj aj aj. Men jag fick en extra stark tablett av chefen så smärtan börjar avta, dock kanske jag blir groggy. ;) Ikväll är det julbord hos oss, det är Sodexo som har bjudit in alla sina kunder och jag, chefen och vdn skall representera mitt jobb. Eftersom de är i vår lokal så ska vi finnas där för att försöka "sälja" in vår anläggning. Känner ju inte direkt för att smila upp mig och kliva i "sälj-rollen", men man får offra sig ibland. Ska bli gott med köttbullar i alla fall.   

Nej nu ska jag byta om och försöka se representativ ut. Sminka näsan bland annat, så jag inte ser ut som rudolf med röda mulen.

Tjo flöjt!



Kommentarer
Postat av: Emelie

Snart blir du långledig!! längtar tills ni kommer hem.kram

2011-12-02 @ 09:52:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0