Jihooooo

Nu har jag fått tummen ur! Äntligen har jag beställt en ny tv, en plattis! Fasen vad skoj, längtar tills jag får koppla in den och titta på en massa bra program. Har i ett års tid haft en 23 år gammal tjock tv som jag fick av Ankis bror. Men den krashade för några veckor sen, och först nu i helgen saknade jag tv nåt oerhört! Börjar bli lite mer ledig och då är det ju mysigt att kolla på tv eller köra igång en film. Så nu klippte jag till på en billig liten plattis (32 tum) som jag hittade på Netonnet, för endast 1990 kr. Dä ni! (snål som jag är) ;)



Nu har jag bara några saker kvar på min teknik-lista...

Köpa platt tv
-  Köpa dammsugare
-  Köpa fjärrkontroll till DVDn
-  Lämna in datorn (ev. köpa en ny om den är helt död)

Jag har haft värsta teknik strulet under de senaste månaderna. Först krashade min bärbara dator, sen försvann min fjärris till DVDn så har inte kunnat se alla filmer för man måste ha dosan för att välja språk och "spela film" osv. Sen gick dammsugaren sönder och nu sist TVn. Helt otroligt! Men jag har klarat mig superbra ändå, och väldigt länge utan att klaga. Men nu räcker det, nu ska det bli ordning och reda på torpet.

Jag kan i alla fall byta ut tjock tv´n med gott samvete, för den är banne mig använd till "the bitter end"!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hur kan en fjärrkontroll försvinna?! Och inte komma fram efter ett tag =) Och jag fattar inte att du klarat dig utan tv så "länge". Det skulle inte jag, den är ju min bästa vän;) Vi skulle oxå behöva en till tv till där nere. En sån skulle nog passa oss med, får höra om du är nöjd sen

2011-11-22 @ 21:18:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0