Jag lovar att drömma mera...

I boken "Självkänsla Nu!" skriver Mia Törnblom mycket om att det är viktigt att drömma, drömma om en massa saker, även om enbart en liten gnutta blir till verklighet. Jag försöker nu drömma om en massa saker som jag vill göra och få uppleva, skillnaden nu mot då är att jag nu faktiskt tror att många av dessa saker faktiskt är möjligt. Jag kan göra vad jag vill, tänk vilken kraft jag har...tankens kraft! Kanske avslöjar jag någon dröm som jag har, men det får bli i ett annat inlägg. Nu ska jag bjuda er på en bra låt som kanske inspirerar er till att drömma mera också?! Det är aldrig för sent för att drömma! The Boppers är ett favvo band sedan jag var liten, eftersom både mamma & pappa lyssnade mycket på dom när jag o syrran var små. Vet inte huuuur många gånger vi sett dom live i olika folk parker, jag fick alltid sitta på pappas axlar så jag såg bandmedlemmarna grymt bra. Sen blev jag urnöjd när syrran och jag fick dela på en The Boppers t-shirt. Undrar om vi har kvar dom t-shirtarna nånstans? Blev ju ett antal, med olika tryck på bandet. =) 

Syrran o jag kan de flesta låtar utan och innan, vi har hört dom tusen gånger på kasettband i bilen. Eftersom vi inte alltid förstod texten då de sjunger på engelska, så fick vi hitta på egen text att sjunga...(ex; "Duke of Earl" blev "Dricka Öl" istället...hehe)   


Kommentarer
Postat av: Linda

jag sjöng "tugga öl" :-)

2011-05-24 @ 20:07:43
URL: http://www.flowerlowa.se
Postat av: Sofie

Haha, ja det kanske var tugga öl vi sjöng?! Roligt var det i alla fall!

2011-05-25 @ 12:59:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0