Snart är det vår...

...och då vill man ju gärna byta ut vinterjackan mot nåt lättare & mer behagligt. Jag har köpt en galet snygg skinn jacka som jag längtar efter att kunna ge mig ut i! Men här i göteborg går det inte ännu, även om det står +10 grader på mätaren så blåser det svinkallt så det känns som man är på nordpolen. Trots denna kyla så ser man unga tjejer överallt på stan iförda endast en tunn skinnjacka...!!! Jo lite mer kläder har de ju såklart, inunder jackan dårå. Jaja...nästa vecka går vi in i April månad så snart kan jag också plocka fram den ur garderoben. =)

Tills dess måste jag deffa bort några gram fett på axlarna, haha. Den sitter lite trångt över axlarna nämligen, alltid "problemet" för mig när jag ska köpa tröjor, jackor osv. Denna jacka köpte jag på ebay.com och visste då inte riktigt om den skulle passa. Den sitter grymt bra överallt förutom den lilla trångheten kring axelpartiet då...man ser det inte, men jag känner det ju såklart...jaja jag får ta på mej den varje kväll och tänja ut den lite. Hehe ;)

Visst är den snygg!? ca 350 kr gav jag för den, inkl. frakt.  


Sitter på jobbet nu och tar en liten välbehövlig paus, väntar på att den andliga storseansen ska avslutas så att jag kan kila hemåt. Har köpt mig en spikmatta i veckan och guuuu så gott det är att lägga sej på den innan sängen. Släcka ner, tända några ljus, sätta på en go spellista med lugna favoriter och bara lägga sej för en stunds avkoppling. Nyttigt för både kropp och själ kan jag lova, och man sover som en gris. Å sova kan jag behöva för imorrn ska jag åka till Falkenberg över dan och hälsa på min älskade systeryster och lilla + stora herrn. Åh så kul det ska bli! Längtar! =D

Tjo Flöjt!


Kommentarer
Postat av: Jenny Pugh

Skitsnygg jacka!! 350:- ar ju inte illa heller, riktigt kap ju! Hoppas allt e bra och ha sa kul hos Linda med familj. kram

2011-03-27 @ 03:10:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0