Jag har kul på mitt jobb!

Denna veckan har vi njutit av att vår näst största lokal äntligen står färdig efter renovering. I måndags sprang vi runt som irra höns och fixade de allra sista detaljerna och vi pillade med den splitternya tekniken och det känns nu riktigt bra. Några små incidenter har uppstått och svetten har nalkats i pannan men allt har slutat lyckligt. Man är ju lite nervös inför en "invigning" med helt ny teknik osv...man har inte kontroll över situationen som man brukar, vanligtvis vet man precis hur allt funkar.

Det märks också på kroppen då denna lokal varit uthyrd varje dag och till flera grupper/dag, vilket innebär om-möbleringar. Vi snackar om 310 kvm möblerbar yta och man kan ägna sig åt rejält flåshöjande möblerande en bra stund. Det känns i musklerna nu kan jag säga, men det är en härlig känsla, för jag älskar att jobba fysiskt med kroppen. Jag blir piggare och det är rogivande att få jobba med kroppen istället för huvudet (viss aktivitet förekommer fortfarande såklart). =D

Men vad tycker ni? Visst är det superläckert!!! Vågat för att vara konferenslokal tycker jag, fräcka moderna lampor och plommonlila stolar som designats enbart för oss. (på bilderna ser dock stolarna lite gråa och tråkiga ut). Tanken är att salen ska vara flexibel, dels med den möblerbara ytan (man kan göra nästan vad som helst) samt att på dagtid vara en ljus, luftig & funktionell konferenslokal för att sen kunna förvandla den till nåt glammigt, lyxigt evenemang. Jag är så taggad nu, kommer inte va svårt att sälja in denna fantastiska sal.







Podiet på scenen där vår nyinköpta kanna står och ser lyxig ut. Man blir
riktigt sugen på att själv ställa sig där och dra av en föreläsning eller två.
Eller...?



Dessa kannor har fått flytta in i våra lokaler, och många har kommenterat
och undrat vart vi köpt dessa. Färgglada, praktiska och grymt snygg design.



Vi har även investerat i nya snygga vatten muggar som ska passa till
alla våra färgglada kannor. Kolla så klämkäck man blir om man dricker
ur dessa magiska muggar. Fantastiskt!


Over & Out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0