let´s deal

Idag ska jag skutta iväg till Salong Zebra efter jobbet, åh vad kul det ska bli! Jag har köpt ett erbjudande via let´s deal som jag nu ska utnyttja. Tusen tack till min goa chef som ger mig tillåtelse att stänga bokningen en timma tidigare för att sticka iväg på detta:

"Exklusivt hårspa inför sommaren! Organisk djupinpackning, pigmentnyansering, klippning samt lyxstyling på Salong Zebra"

  


Jag är så lyckligt lottad som kan unna mig sånna här lyxiga saker, för mig är detta supermegalyx och jag kommer njuta av varje sekund, älskar att bli pillad i håret. Jag är ju en person som gillar att pyssla om alla andra, men ibland är det faktiskt riktigt skönt att få slappna av lite och vara den som blir ompysslad.

Nästa vecka når jag toppen på lyxberget, för då har jag 2 till "behandlingar" inbokade, jag ska gå på fotvård/pedikyr och på manikyr. Dessa behandlingar även dom inköpta via let´s deal, till mycket förmånliga priser, mer än halva priset billigare. Jag är ju ganska snål (hrmm...ekonomisk) och jag har aldrig gått på fotvård innan för jag tycker det är dyrt, och jag skulle aldrig betala massa hundralappar för pigmentnyansering och lyxstyling, men när det är såå billigt så kan jag inte hålla mig!

Önska mig lycka till! =)


Kommentarer
Postat av: jenny pugh

Gu vad det later harligt! Jag alskar att unna mig sant, men man gor det inte tillrackligt ofta... Men om 2 veckor ska jag faktiskt ga pa spa, yeay!!

2011-06-16 @ 16:22:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0