Jag lever o gottar mig!

Hallojsan! 

Har pa 3 Crest Road, Ainley Top i Huddersfield gottar jag mig ordentligt kan ni tro! Saaa gott med semester, rastlosheten borjar minska nu och jag kan njuta av ledigheten. Har hittills inte hittat pa sa ofantligt mycket, mest pratat, konverserat och diskuterat i massor! Med Anna, om allt mellan himmel & jord. Vi ses typ bara en gang om aret och da har man ju mycket att ta igen. Greklands ekonomiska problem, aktenskap, barn (anna ar gravid namligen), renovering, jobb, kanslor och livet i allmanhet. Vi har alltid extremt bra utbyte av vara asikter och tankar, vi ar sa olika och tillfor varandra nya satt att se pa saker...jag alskar att vara med manniskor som inspirerar mig! 

Vi har saklart hunnit med lite shopping!!! Gaaahh vad kul det ar! Har hittat en hel del nya snygga fynd som kommer briljera i min garderob. Lycklig ar jag! Inte bara for att jag har shoppat, utan for att jag har mojligheten att resa hit och halsa pa min underbara van! Hon ar en van for livet! 

Massa pussisar from England, from me to you! =)

PS: Igar kvall var jag, Anna & Greg pa bio och sag Hangover II (baksmallan 2), saaaa grymt bra! Roligare an forsta filmen tycker jag, men det kanske beror pa att jag sag den pa bio nu. Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0