Glad Midsommar!

Denna midsommar har verkligen varit GLAD! Jag har haft så sjukt roligt hela tiden och jag har träffat så många härliga människor, kunde inte varit bättre. Grymt väder hade vi oxå som ni ser på bilden, vi befann oss på Öland och festade loss på after beach på Strand i Borgholm. Gött va dä! Idag lämnade jag gänget som nu festar vidare en kväll till, jag flyger till england imorrn så är hemma och fixar inför resan. Åh vad nice det ska bli med semester och att få träffa anna, alexandra och greg. Ska försöka uppdatera under resans gång, om jag inte är för upptagen med pubrundor, shopping osv. ;)

Ha en trevlig vecka!


Kommentarer
Postat av: emelie

Åh vad kul det låter. Fin du är i håret! Ha det så kul i England. kram

2011-06-26 @ 20:21:16
Postat av: Gniztra

Söt blogg du har :-)

Skulle bli superglad om just du kolla in i min internetshop.



www.Gniztra.com



Finns fake piercings,smycken,smink ja allt en tjej behöver:-)

Puss

2011-06-27 @ 18:40:47
URL: http://www.gniztra.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0