Dagens tips: Schampokaka!

Jag har investerat i en schampokaka från LUSH, har flera kompisar som testat och som rekommenderat det för mig.

- Räcker länge, en kaka motsvarar ca 3 schampoflaskor!

- Passar perfekt att ha med sig på resor.

- Ingen flaska, inget konserveringsmedel.

- Finns åtta olika sorter, välj en efter din hårtyp.

Jag valde GODIVA...den doftade godast enligt min åsikt.

GODIVA schamopkaka är troligen den sexigaste schampo och balsamkombinationen någonsin! Döpt efter Lady Godiva som red genom gatorna i Coventry helt näck utom hennes långa glansigt vackra hårsvall som skymde alla hennes viktigaste delar. Godiva gör ditt hår lättare att reda ut och lämnar ditt hår doftande osannolikt gott av de exotiska och sensuella oljorna.


En sak är säker: De kan det där med säljande text!

Jag är nu jättesugen på att köpa några av deras massage tvålar, åh vill ha, vill ha, vill ha!!!

WICCY MAGIC MUSCLES är massageoljan som ställer upp för alla ömma muskler och stela leder. Sprang du en lång runda igår? Träningsvärk? Ta först ett bad med muskel-avslappnande Hot Java och smält sedan lite välgörande Wiccy Magic Musclesolja mellan händerna och massera in på ömma ställen. Åh, vilken befrielse! Pepparmintsolja och kanellövsolja är stimulerande och fungerar naturligtvis även jättebra på trötta fötter efter en lång shoppingrunda på stan.

Denna har adukibönor i, och det känns som en massa små mjuka fingertoppar som masserar...grymt skönt. Denna bara måste jag köpa nån dag!

SOFT COEUR är en underbart sötdoftande massageolja för intima stunder. Soft Coeur kallas också för The Honeymooner...och med all rätt! Men om “you feel like getting dirty” behöver du inte vara på smekmånad. Använd den när som helst ( men var gärna två! )

Grrrr, vill ha vill ha vill ha! =D

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0