På språng...

...kan jag vara nu. För jag har införskaffat mig ett par nya bra promenad-skor! Köpte dom i England för ett riktigt bra pris, endast 3 pund = ca 30 kr. I söndags gick jag i massor, ca 120 minuter totalt för att vara exakt, och skorna är hur sköna som helst. Inga proffs skor direkt men helt okej för det priset. Jag är nöjd =)




Nu ser jag fram emot kvällen då jag får träffa Emelie & Jocke, mina kusiner som besöker framsidan i några dagar. Kanske får jag träffa Jenny och flickorna oxå, vem vet vem vet...annars får jag hålla mig tills jag åker hem till Vimseby nästa vecka. Åh vad jag längtar till semestern nu kan jag lova, gaahh!

Take me home, country road! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0