Börja om från början...

Ibland måste man lyfta upp problemen till ytan och rensa luften...otroligt jobbigt men nödvändigt. Idag blev dagen då jag slutade sopa problemen under mattan, slutade gömma mina innersta tankar. Idag har jag kastats mellan en massa lustiga känslor, lyckats få någon slags klarhet från en massa tvivel, nånstans lyckats samla kraft till att göra det jag tror är bäst för mig. Ett beslut som är sårande & hjärtskärande, men nödvändigt och absolut det som är rätt för mig. Jag har lurat mig själv, jagat efter något som inte riktigt fanns, inte där i alla fall. Gjorde det nog inte på ett bra sätt, men jag gjorde det. Jag var tvungen att få ur mej vad jag funderat på så länge. Tvivel. Varför insikten kom till mig just idag vet jag inte. Var inte förberedd på det. Det kommer göra ont i hjärtat ett tag, jag kommer sakna...men det blir så ibland.

Jag vill ha nåt mer, nåt bättre. Jag siktar högt, för jag vet att jag är värd det!

Ibland måste man göra ett avslut för att kunna göra en omstart.

Dags att ta några steg till på min långa väg...det kommer bli bra till slut. Jag kan klara av det!



Kommentarer
Postat av: Linda

tusen kramar till dej, vi ses på söndag!!! <3<3<3<3

2011-07-15 @ 22:04:42
URL: http://www.flowerlowa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0