100 minuter fettförbränning, yeah!!!

Idag har jag tränat för 1:a gången denna vecka, det var grymt skönt och uppiggande! Då det friskis som ligger där jag bor har stängt för storstädning denna vecka, så fick jag powerwalka bort till ett annat centralt friskis istället. Det var större och där fanns många löpband att välja mellan. ;) Joggade i långsam takt idag och kollade pulsen hela tiden, försökte hålla mig i fettförbrännar-zonen, tog längre tid att komma upp i 5 km nu när jag saktade ner tempot så det var lite segare idag, men jag hade härlig musik i lurarna så det gick gräjt ändå. Efter det så körde jag lite crosstrainer oxå & höll koll på pulsen även där, riktigt svettig blev jag ändå, fast jag inte körde lika hårt som vanligt. Jag skulle vilja ha en pulsklocka så jag kan hålla koll på min puls under min träning. Har googlat runt lite och det finns en mängd olika att välja mellan, får se vilken jag bestämmer mig för.

Har haft en vecka som fyllts med mestadels jobb, fast lite skoj oxå. Emelie & Jocke hälsade på mig tis-tors och jag hann träffa dem lite iaf, även om vår planerade middag på onsdagskvällen inte blev så som vi hade tänkt oss =( Men det tar vi igen när jag kommer hem till Vimseby, vilket är om bara 5 dar. Jippie! Längtar hem nu, till lugn & ro, familjen, naturen, vänner, släkt och en massa mysiga sommarkvällar på altanen. Längtar tills jag får leta kantareller i skogen och till kräftfiske premiären hemma vid sjön i början på augusti. Hoppas på bra väder så jag kan ta första doppet för i år, men framförallt längtar jag till att få umgås och prata med alla underbara människor!

Hittade en länk om nån fettförbrännande dryck...jag tycker inte riktigt om sånna här drycker. Känns som att det bara är fake, men om denna dryck har det tydligen gjorts flera studier som bevisar att fettförbränningen ökar med ca 90% om man dricker den innan träningen. Hmmm, man kan ju alltid testa...nån som vet mer om CELSIUS drycken?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0