Mys med dom finaste!

I fredags kväll kom systeryster och Agaton på övernattningsbesök hos mig efter att ha tillbringat hela dagen hos en god vän till syrran. När jag gick för att möta dom i parkeringsgaraget under mitt hus så hörde jag en liten röst ropa: Sii...sii...och när jag närmar mig bilen så lyfter syrran precis ur lille herrn ur bilen och han springer fram till mig och ger mig en bamsekram! Gullunge nr 1 =) 

Känns som att det inte var länge sen som han reagerade med att bli rädd och börja illtjuta när man stack fram huvvet och sa hej...men nu är han en stor pojke som snart kommer att kunna säga mitt namn. Nä vad tråkigt! Jag som på min höjd blivit kallad "Soffan" är ju överlycklig över att ha ett mer glamouröst smeknamn, "sii" eller "sessa" som han säger ibland. Sist jag träffade honom hette jag "essa" men han har uppdaterat sig lite och genomfört några förbättringar, det är bra tycker jag. =D 

Jag tog hand om mina goingar ordentligt för att dom skulle trivas, min huvud-massage-grej gillades starkt av bägge. Jag tyckte de var värda lite avkoppling, vad passar väl bättre än huvud-massage medans man tittar på Pingu? Ja jag kan inte komma på nåt bättre i alla fall!   



Love yaa <3

Kommentarer
Postat av: Linda

vi älskar dej också moster siii!

2011-02-21 @ 21:51:53
URL: http://www.flowerlowa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0