Litet HM paket

Idag hämtade jag ut mitt HM paket, pytte litet var det, hittade endast 2 klänningar som jag ville ha...jag som alltid brukar vilja ha typ hela katalogen. Jag är hur som helst jättenöjd! Jag inspirerades av systeryster och beställde hem en likadan klänning som hon köpt, fast i en annan färg, nämligen korall/vit-randig. Korall är en av mina absoluta favvo färger oavsett årstid...jag älskar varma färger!!!




Fick ett ryck och skulle ge mig på en sån där "fota-sej-själv-i-spegeln" bild,
som är fruktansvärt ful men väldigt bra när man vill visa vad man har köpt.

Har lite svårigheter med kameran i min nya mobil, får inte till bilderna alls lika bra som med min gamla mobil. Denna är 100 ggr mer avancerad än förra mobil-kameran men minsta lilla darrning på handen gör bilden suddig. Har för mig att det finns en app man kan ladda ner som kan ta bort små darrningar när man fotar...är det nån som känner igen detta eller har jag dagdrömt för mycket nu igen? Denna bild är tagen utan blixt och det är då det blir suddigt, men om jag tar med blixt så blir det en sån ljus-reflektion i spegeln vilket gör att ni endast ser mina fötter...och dom är inget att titta på. =)

Den andra klänningen jag fick hem är en jättesöt romantisk klänning till ett superpris, 99kr. Spets djupt ner i ryggen och hela armarna, älskar den härliga kopparfärgen som blir så nice på en "mörk" tjej som jag. Hehe. Comforten och det mjuka materialet gör att jag tycker om den ännu mer. +++++



Dags att börja tänka på vårkläder verkar det som, är ju fullkomligt hysteriskt i tv & tidningar om vårmodet och kollektioner hit och dit. Jag brukar komma på vad jag vill ha för snygga vår & sommarkläder lagom till hösten, typiskt mej att vara lite efter...har ni några tips på basplagg/skor man ska satsa på till våren? Jag har hört att vitt är jätte inne, stämmer det?


Kommentarer
Postat av: Linda

superfina båda två!!!

2011-02-02 @ 23:05:26
URL: http://www.flowerlowa.se
Postat av: J U L I A O F S W E D E N

Fin blogg !

Allt bra idag ? ;)

2011-02-05 @ 15:24:37
URL: http://juliaofsweden.webblogg.se/
Postat av: sara

guuud vad snygg!! :D

2011-02-09 @ 12:02:28
URL: http://ensara.blogg.se/
Postat av: Johanna i USA

Heeeej!!

Jag har hittat hit via Jenny och din syster!! :-)

Sååååååå avis över att vi inte kan beställa från HM... Oh well!

Krya på dig med tandvärken!!

Kram

2011-02-09 @ 22:55:03
Postat av: Per

Åh, det var snygga bilder ;-)

2011-02-15 @ 11:27:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0