En känsla så stark

Tror att det här kan vara början på nåt stort
Brukade hata mig själv
Men det är nånting ikväll
Som får mig att tro att jag kan gå
Genom eld
Håll den tänd
Vi kan gå i eld

Tänk om det finns nånting bra
Jag börjar se det så klart
Om du aldrig provat hur kan du då vara säker
Jag börjar tro att att vi kan gå
Genom eld
Håll den tänd
Vi kan gå i
Genom eld
Artificiellt
Håll den tänd
Låt oss gå i eld

Om du aldrig provat hur kan du då vara säker
Om du aldrig provat hur kan du då vara säker
Om du aldrig provat hur kan du då vara säker

Jag börjar tro att jag kan gå genom eld.





Kommentarer
Postat av: J U L I A O F S W E D E N

Fin blogg !

Allt bra idag ? ;)

2011-02-13 @ 13:43:09
URL: http://juliaofsweden.webblogg.se/
Postat av: Linnéa

Det där låter ju alldeles underbart:)

2011-02-13 @ 18:49:36
Postat av: Lovisa

vad fin blogg :)

2011-02-15 @ 16:52:08
URL: http://lovisalindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0