Aj Aj Aj, det bultar och det bankar

Denna veckan kommer inte bli den roligaste på detta året, jag jobbar alla dagar utom fredag och så är jag lite halvsjuk + att det värker i tandköttet kring min ena visdomstand. Alvedon och listerin är mina bästa kompisar just nu! Tråkigt men sant. Jag vet inte om min förkylning gör att det ömmar i tandköttet (tydligen vanligt) eller om tandkötts-värken gör att jag känner mej förkyld...? Jag spanar i alla fall mycket på tanden och "köttet", så att det inte blir inflammerat. Men än så länge ser det fint ut =)

Har ingen lust att gå till tandläkaren om det inte blir nödvändigt såklart, om det håller i sig i nästa vecka så får det bli ett besök. Men jag sköter mina visdomständer himla bra, livrädd för att få problem så borstar alltid noggrant. Tydligen har dom växt upp perfekt så jag behöver inte dra ut dom säger tandläkaren, men man kan ju få problem med bakterier och hål och det är jag livrädd för. Nu ska jag borsta igen...sen till jobbet för ett trevligt litet kvällspass.


Kommentarer
Postat av: Fröken Age

Åh jag msåte också gå till tandis, var alldeles för länge sen jag var dr. jag brukar ha bra tänder men skulle kunna tänka mej at tdet kan va något pyttehål o tandsten vidd et här laget =(



Vad kul med skorna! Jag tyckte med att de var supersöta, men jag köpte de dock lite dyrare 90kr tror jag!

2011-02-10 @ 07:08:38
Postat av: Linda

jodå, han har definitivt favvokläder... iaf tröjjor... de med bilar på... ;-) vad annars??

2011-02-10 @ 21:03:32
URL: http://www.flowerlowa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0