Julkänsla på gång?

Ser fram emot helgen!! Ska jobba några timmar på lördag, men sen kommer Agaton och hälsar på mig. Syrran skjutsar upp honom och vi ska gå på IKEA (han tycker det är kul när vi leker kurragömma där), sen ska han sova hos mig och vi ska gå på liseberg på söndag & åka karusell (farfars bilar). Vi hördes på telefon häromdan och jag frågade honom vad han vill göra förutom IKEA och liseberg, då svarade han: "koka ägg till frukost" Haha. Vi är galna i ägg både han och jag. Stor kille som åker till moster i göteborg alldeles själv, utan mamma och pappa, eller hur?

Det finns mycket man vill hinna se på Liseberg. Jag skulle vilja se isshowen med kaninerna, de är grymma och man får en härlig julkänsla. Jag tror att lille herrn skulle tycka om det också. Sen finns det ju barn teater på Lilla Scenen "Fru Lisens vind - pyjamasparty med allsång och spökhistorier" och så kan man hälsa på Tomtefar som tar emot barnens önskelistor och delar ut varma kramar. Sen ska vi åka karuseller och såklart fika med glögg och pepparkakor. Myspys!




Lisebergs julreklam är super mysig tycker jag, kolla in den här...


Kommentarer
Postat av: Emelie

vilken rolig helg du styr upp sofie=) Myspys

2011-12-03 @ 11:37:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0