Shame on me!

Herregud!!! Var inne o kollade mina blogginställningar nu...jag gör aldrig nåt annat förutom att skriva ett inlägg, vilket jag inte gör så himla ofta men jag har bättrat mig lite nu.  =)

Vad hittar jag då? JO! Massa kommentarer från alla er som faktiskt läser mina inlägg och faktiskt kommenterar! Av nån konstig anledning så var jag helt plötsligt tvungen att godkänna alla innan de publicerades...det har jag aldrig behövt göra innan? Det var alltså kommentarer sen December 2009...pinsamt! Jag som ändå kollat ibland ifall det kanske trillat in en kommentar, men aldrig! Kanske därför mitt intresse för bloggandet har minskat...men nu upptäcker jag hur många som läser och bryr sig! Jag skäms! Jaja...nu ska jag gå in och kolla och godkänna ifall jag fått nån rolig kommentar, OFTA, jag lovar!

Till alla er som kommenterat:


Kommentarer
Postat av: emelie

haha, fan vad dåligt! Jag som undrat varför du inte godkännt mina komentarer, var de så tråkiga?! Men nu har jag förklaringen=) Kram på dig och blogga mera, jättekul o läsa

2010-10-18 @ 20:03:00
Postat av: jenny garlock

Ja skams pa dig Sofie ;-) Men du borde kunne stalla in sa du inte behover godkanna, for det behover inte jag. har ingen aning om hur man gor iofs.

Hur gar det med jobb sokandet?

Kram

2010-10-18 @ 20:52:52
Postat av: Sofie

Hehe, vad bra att ni inte är arga på mej! ;o)

Jenny, det går sakta men säkert, jag jobbar extra som konferensvärdinna och stämplar då upp till heltid. Dock får man endast ersättning 75 dagar när man väljer att jobba deltid. Tycker det är lite konstigt...ja jag valde iaf att jobba lite, klarar inte att bara gå hemma. Har varit på nån intervju men var inget jobb jag egentligen ville satsa på, så dålig lön. Men har lite annat på g så får se vad som händer... =)

2010-10-19 @ 20:07:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0