Pysselkväll

Japp det är sant! Jag har pysslat...helt otroligt faktiskt. Jag är verkligen inte en pysslig människa, totalt tvärtemot min syster som är hur pysslig som helst. Men ikväll har jag ägnat hela 5 minuter åt att måla 3 bokstäver svarta. Köpte sånna där väggord på rea i en souvenir butik på Liseberg, bokstäverna KÖK som skall sättas upp i köket, men det fanns bara vita så köpte allmogefärg på Rusta för 17.90 kr och nu är de svarta! =D Ska lägga upp en bild när det är uppsatt och klart så får ni se hur det blev.

Det är så kul med inredning och just nu lägger jag mycket energi inom det området, kul att få göra precis det man vill i sitt hem, att få ha sina egna möbler. Uppskattar det jättemycket nu efter att ha hyrt möblerat boende sen jag flyttade till Gbg. Har fortfarande funderingar på olika slags projekt och inköp...men man kan ju inte göra allt på en gång.

Nu halvligger jag i min soffa och äter mackor med prickig korv på, medans jag beskådar min nyinköpta ryamatta, även den från Rusta. Jättefin! Färgen plommon och priset var 299kr, ett riktigt klipp! Ska ta bild på detta oxå så ni får se. ;) Nähäpp, nu ska jag titta lite på tv och sen blir det sängen. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0