Home Style Update


Jaha...inredningen rullar på hemma hos mej, sakta men säkert. Köket har ändrats lite, men fortfarande några frågetecken kvar. Väggen rakt fram har jag nu fixat till, svart tavelhylla från IKEA 35 kr & väggord från souvenirbutik på Liseberg, rea så betalade bara 34,50 kr för den. Fast den var vit så fick köpa svart allmogefärg på Rusta, 17.90 kr och en liten pensel för 6, 90 kr. Payless för mej kan man säga! =)





Inga större förändringar på denna sidan av köket, men har nu fått upp en gardin, fusk hissgardin från Fynda i Falkenberg 59 kr, tjock spetsduk (vet inte vad man kallar den?) på bänken även den från Fynda 69 kr. Har även fått upp min älskade kalender som jag fick av syster m. fam i julklapp, bilder på Agaton från hans första år. Jag vill ha en ny i julklapp igen, så mysigt med personliga bilder. ;o)





Jag har tillfälligt satt upp ett svart spetstyg istället för kakel eller väggplatta el. liknande, bara för att se hur det skulle se ut...vet inte riktigt hur jag vill ha det! Men jag tror att jag struntar i det och kör på köksserien GRUNDTAL från IKEA. Se exempel på bilden längst ner...





Här ser ni stång och krokar samt ett diskställ (serien GRUNDTAL) som man hänger på stången och kan sen ta bort för att få mer plats. Jag tror jag ska köra på det och helt enkelt ha en helt vit bakgrund. Vad tycker ni?




Natti Natti på er!


Kommentarer
Postat av: Fröken Age

Vad int du får det! Jag gillade det där från IKEA, det kan nog bli superfint.

2010-10-19 @ 22:09:27
URL: http://www.metrobloggen.se/frokenage
Postat av: jenny garlock

du verkar ju jattepysslig. Saa fint ju! Jag funderar oxa pa vad jag ska ha for bakgrund i koket.. Far lite ideer nar man ser andra:-)

2010-10-20 @ 01:20:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0