Fix Fix

Har varit på IKEA ikväll och shoppat lite grejer som jag nu sitter och monterar ihop. Ett riktigt bra klipp är badrumsskåpet FULLEN som passar perfekt under handfatet i mitt badrum! Kan inte bli bättre, 195 kr är ett helt sjukt bra pris tycker jag! Kommer bli så fint när jag kan gömma alla mina flaskor med schampo, balsam, hårinpackning, deo, parfym, hårspray...and on and on...har så extremt mycket flaskor!!! Just nu står alla huller om buller längs badkaret och på mina 2 små hyllor. Därför investerade jag också i en liten hörnhylla till duschen/badkaret. BOLMEN 49 kr, blev inget större hål i min plånbok =) 



Häromdan tappade jag min smidiga lilla timer i golvet så den gick sönder, trodde inte jag skulle sakna den så mycket men herregud vad jag använder den till allt! När jag kokar ägg eller pasta eller liknande, så smidigt att sätta alarm för då kan jag hoppa in i duschen under tiden och när jag hör pipet så är det dags...annars skulle jag kunna stå i duschen i timmar. Sen var den så bra för man kunde ha den på kylskåpet eftersom det var magnet på baksidan, jättesmidig och enkel att ställa in. Vilken tur att jag hittade en typ likadan timer på IKEA idag =D
Ännu mer avancerad faktiskt med ugnstermometer också, så den slog jag till på direkt, FANTAST 59 kr.



Det var väl inte mycket mer jag köpte...jo, en liten grön plastväxt & en vit kruka som jag ska fräscha upp badrummet med och 6-pack med långa kaffe skedar. Sen köpte jag min favvo lingonsaft i matshopen, så gott med lingonsaft!

Nehe ska väl ta och göra mig i ordning för sängen, orkar inte organisera i skåpen ikväll får ta det imorrn istället. I helgen blir det jobb i massor så jag måste ladda. Igårkväll fick jag en rejäl dos av feber men den gick över snabbt som tur var...lite tack vare alvedon ;) Har varit väldigt hängig och trött i flera dagar så det var skönt att veta att det berodde på febern som var på gång. Nu mår jag mycket bättre, tycker inte om att va sjuk!

Natti Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0