Liveframträdande på tunnelbanan i New York

Lyssna på detta!

Bandet Atomic Tom blev av med alla sina instrument, vilken tur att de kom på ett annat sätt att spela på...för de är grymma! Favoritklipp just nu =)



Take Me Home, ja Ta Mej Hem, längtar hem till julen redan, så mysigt att komma hem till landet och njuta av stillheten. Nästan (NÄSTAN!) så att jag skulle kunna tänka mej att hjälpa pappa med veden eller nåt annat som jag vanligtvis rynkar på näsan åt, bara för att få komma hem...men säg inget till pappa! ;o) 

Nu blir det sängen...för jag ska upp tidigt imorrn och njuta av enda lediga dagen denna veckan.

GODNATT!

Kommentarer
Postat av: Anki

Jag lovar, ska inte säga ett smack om veden för då kommer du inte undan. Kram

2010-10-28 @ 11:09:00
Postat av: Sofie

Nä, får pappa nys om detta så kommer han tjata hål i huvvet på mej! =D

2010-10-28 @ 15:58:06
URL: http://emmasofiecarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0