Trevlig helg, svälg!

Elliot och jag har varit på utflykt till Partille, igår packade vi ner hundkorgen och satte oss på bussen och sen tillbringade vi vår fredagskväll hos Johanna där vi blev bjudna på middag (wok med ris och sötsur sås) och sen lekte vi "kasta Elliots leksaker" och tittade på filmen Beethoven. Imorse väckte Elliot mig kvart i nio...så det var bara att hoppa upp ur sängen och ge oss ut på morgonpromenad i Partille. Inte en människa i sikte och en enorm äng hittade vi så Elliot fick ÄNTLIGEN springa själv utan koppel, han körde sin vanliga spring-tur som är att springa runt i cirklar jättesnabbt, han nästan ligger ner i kurvorna. Bra sätt att aktivera honom på...han var så duktig och lydde mig och alla mina kommandon.

Efter att vi lyckats få Johanna ur sängen så drog vi hem igen, sen fick Elliot stanna hemma medans jag och Johanna har varit på Hem & Villa mässan på Svenska Mässan efter det stack vi på en liten shopping runda. Jag hade min shopping-antenn inställd på att hitta en snygg, smidig, varm halsduk, och jag är så lycklig för jag hittade en perfekt! Gina Tricot, 99kr, jag hittade den sista och sömmen hade gått upp lite så jag fick 20% rabatt. Älskar färgen på denna som jag skulle beskriva som rostbrun, eller rödbrun. Gina Tricot har döpt färgen till Apple Butter.

I LOVE IT!


Nu är vi hemma och slappar i soffan, tänker försöka mig på en powernap så man piggnar till lite. Ikväll blir det mat till dansbandskampen och sen tänkte jag & Johanna ge oss ut och se vad Göteborg har att erbjuda en kväll som denna. Vi får väl se hur det går...

Trevlig allahelgona helg!


Kommentarer
Postat av: Martin The Edge

Sv: Tackar tackar

2010-11-07 @ 12:53:27
URL: http://edgeman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0