Titta vad som trillade in i brevinkastet idag...




Tack för tack-kortet Jenny & Lonny! Ser fram emot att ni kommer i April. =D

Givetvis hamnade det på kylen så jag kan se det ofta...här ser ni också mitt senaste projekt, väggdekorationen jag budade hem från Tradera för 49 kr innan USA-resan, som jag tänkte ha på väggen i köket. Men jag ändrade mig och nu sitter den på kylen för att liva upp med lite färg och form! Grymt smidigt var det att få på plats och man kan ta bort och sätta dit igen flera gånger! Väggdekorationer som denna kan man ha på vilken slät yta som helst...dörrar, väggar, garderober, kylskåp...använd din kreativa sida! Fint tycker jag.  
 

Kommentarer
Postat av: emelie

Vad fint! Så vill jag med ha!!!!!!!

2010-11-02 @ 20:36:23
Postat av: jenny garlock

Ja men Emelie da far val du oxa satta upp ditt kort pa kylskapet.... HAHA

Det var faktiskt fint, jag gillar oxa san dara vaggdekorationer - sarskilt att man kan ta ned dem o flytta dem om man vill!

2010-11-03 @ 01:20:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0