Pengar rullar in som det ska...det går bra nu

Jag fick mitt första lönespec från nya jobbet idag... =D Kämpegreit kan man säga! Dessutom så "får" man rikskuponger om man jobbar minst 80 timmar på en månad, vilket jag då gjort i Oktober och definitivt gjort i November. De drar 488 kr på lönen och då får jag rikskuponger till ett värde av 1672 kr, man kan alltså typ säga att jag får 1184 kr gratis att handla mat för! Varje månad! Hur fantastiskt är inte detta då??? Detta gäller alltså varje månad jag jobbar minst 80 timmar, GRYMT! Känns så lyxigt med en sådan bra förmån. Antar att det är så eftersom restaurangen drivs av ett annat företag så det ingår ingen mat, så då ordnar de med rikskuponger istället. Mina kollegor använder dem mest till dagens lunch men jag jobbar ju mestadels kvällar så jag kommer kunna gå ut och äta på restaurang och fika en hel del framöver. =) Är ni snälla så kanske jag bjuder...


Kommentarer
Postat av: Linda

Wow vad bra!!! härligt att lönen snart kommer!! kramar

2010-11-22 @ 20:16:30
URL: http://flowerlowa.blogg.se/
Postat av: Sofie

Ja...men jag överdrev nog min glädje lite. Såå mycket var det inte, men det räcker precis till alla mina räkningar. Väntar fortfarande på ersättning från akassan, hon som är löneansvarig på Fazer har ju gjort fel på arbetsgivarintyget hela 4 gånger!!! Helt otroligt! Hållt på med detta arbetsgivarintyg sen innan USA resan. Hur jävla svårt kan det va att göra rätt?

2010-11-22 @ 23:40:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0