Jag älskar hösten





Det är underbart att ge sig ut på långa promenader och nu när Elliot bor hos mig så blir det ju flera stycken varje dag. Idag har jag varit ledig och solen har visat sig så det har blivit extra mycket walkisar, mer än vad Elliot orkar med verkar det som...för han har kurat ihop sig på soffan. Gullehund!



Jag är oxå trött och seg idag...lustigt när man är ledig. Har lite huvudvärk så hinkar i mig massa vatten ifall det kan bero på vätskebrist. Blir nog en tidig kväll, längtar efter att somna gott och nu är det extra mysigt att lägga sig för Elliot och jag gosar alltid en stund innan John Blund kommer. <3

Kommentarer
Postat av: Martin The Edge

Blir det nåt fredagsmys ikväll?



Kanske en klassiker som chips/cola & idol?



Ha en trevlig kväll!

2010-11-05 @ 09:31:43
URL: http://edgeman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0