I´m freeee

Ligger i sängen helt slut i kroppen efter den här veckan...har jobbat kvällspass varje dag och varit sjuk. Konstigt sjuk, varit småförkyld, hängig och haft huvudvärk (mild men ändå existerande), och som om detta inte räckte så har jag tampats med PMS besvär också. Jag tycker det är så ENORMT tråkigt att va sjuk, man tappar lusten och dagarna blir så gråa.

Det var 4 rader av gnäll, alldeles för mycket, jag har det jäkligt bra ändå! Nu är jag i alla fall ledig i 4 dagar, bäst att vila upp sig och krya på sig för nästa vecka jobbar jag ca 50 timmar, på 5 dagar...o veckan efter det ska vi inte ens prata om. Har några rediga långpass som väntar på mig, visst är det härligt med 14 timmarspass?! Men jag är faktiskt väldigt glad för varje timme jag får jobba! Vad vore livet utan en uppgift att utföra? Dödstråkigt är svaret.

Imorrn kommer systeryster m. familj för att hälsa på över helgen, ska bli mysigt att ha dom här. På lördag ska jag va barn & hundvakt när turtorduvorna (syrran & Markus) ger sig iväg på evenemang och middag. Jag hoppas vi hinner med ett premiärbesök på "Jul på Liseberg" som öppnar imorgon. Skulle va gott med en glögg i kylan, men liiite tidigt tycker jag nog att det är såhär i början av November, ganska långt kvar till jul.

Bjuder på ett litet videoklipp från mobilen...filmade en snutt när syrran och Agaton var här för 3 veckor sen. Som vanligt har jag filmat snett så ni får luta huvudet något men det viktigaste är att ni lyssnar noga =)
Lille herrn har börjat säga så fina ord =)






Kommentarer
Postat av: jenny pugh

Skont att du har 4 dagar att vila upp dig lite pa. Jag kanner verkligen igen mig, jag haaaatar att vara sjuk, och PMS ar ju inget vidare - allt kanns jobbigt.... Visst ar det skont att ha ett jobb men vila ar ju oxa viktigt. Det ska jag gora i helgen - vila- och forhoppningsvis njuta av harligt hostvader. Kraam

2010-11-12 @ 15:53:12
Postat av: Martin The Edge

Blev du veckans blogg & vann länkning hela veckan?

Nu är iallafall vinnarna äntligen klara.



(Har haft bloggpaus)



Ny chans att delta inför nästa vecka kommer upp idag 13,00 - Glöm inte anmäla dig!



Ha en fortsatt riktigt trevlig dag!

2010-11-16 @ 10:40:39
URL: http://edgeman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0