Välkommen 2010

I år skålade jag in det nya året med några av mina goaste vänner i Oskarshamn på en jättefin sittning som 3 tjejer hade ordnat. Vi var 55 personer (de flesta Oskarshamnare) och det var fantastiskt roligt. Det var bordsplacering och jag kände typ ingen (förutom Linda, Anna och Cissi), men man lärde känna många! Vi blev uppdelade i lag kring borden och det var lite tävlingar, tyvärr blev tävling nr 2 för rörig så de fick avbryta =) Hehe tror att många blev för onyktra och rastlösa.

När vi kom dit bjöds det på snittar och mousserande och alla minglade runt och hälsade. Sen bjöds det på en kanonfin buffé som bestod av massa massa gottigottgott (läs på skånska). Efter ganska mycket alkohol och diverse tävlingar serverades det pannacotta som efterrätt och lite goa drycker till kaffet, baileys och conjac. Jag missade dock efterrätten (satt fördjupad i nåt trevligt samtal tror jag) men hittade den några timmar senare =)
Vid tolvslaget halkade vi ut för att skåla in det nya året i kylan...svinhalt var det oxå. Sen blev det disco resten av kvällen =)

De tre goa tjejerna som ordnat alltsammans.







Gott Nytt 2010!

Kommentarer
Postat av: Fröken Age

Va fin du var på nyår. =) Gillade linnet (om det är ett linne?). Kul det var att se dej när vi var på kalaset!

2010-01-07 @ 14:12:36
URL: http://www.metrobloggen.se/uragesliv

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0