Say it, don´t spray it...

..sa Stephanie kaxigt till pappa när han råkade spotta henne lite i ansiktet när de lekte med Barbiedockor på julafton. Pappa lekte med Barbiedockan som heter Lasse (efter stephs morfar skulle jag gissa) och dom lekte mycket bra ihop ända tills den lilla incidenten!

Jag skrattade en hel del...Steph är så charmigt kaxig, vilken tjej!

Kom och tänka på detta precis nu...fnissade lite för mej själv och var bara tvungen att skriva ner det här så att jag aldrig glömmer det =)

Kommentarer
Postat av: Kusin Anna

Ha ha, hon är verkligen för go.....kan tänka mig att Anders inte kunde hålla sig för skratt :)

2010-01-26 @ 07:12:57
Postat av: emelie

haha, de kommer jag oxå ihåg =)

2010-01-26 @ 14:08:04
Postat av: nda

Ja hon är världens charmigaste!!!

2010-01-26 @ 19:22:10
URL: http://flowerlowa.blogg.se/
Postat av: jenny Garlock

HAHAHA!! Ja just det ja! Det va kul!

Hoppas allt ar val med dig! kram

2010-01-27 @ 03:17:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0