SÅ FÖRSKRÄCKLIGT ROOOOLIGT!

Asså ni bara MÅSTE kolla in musik videon i mitt förra inlägg!!! Jag trodde att Cornelis skulle toppa min favvo-låt-lista ett bra tag framöver men det här är fan genialt! Jag älskar den här låten! Och jag älskar många låtar...jag blir helt i extas när jag hör en bra låt...det finns inte ord för att kunna förklara min glädje och kärlek för musik. När jag hör den här så vet jag inte om jag ska skratta, gråta eller skrika, jag och Johanna upptäckte denna låt igår och vi körde den nog typ 20 ggr igårkväll, tills vi kunde hela texten. Det var det sista jag tänkte på innan jag somnade...

ÄNTLIGEN ÄR DET NÅGON SOM UPPMÄRKSAMMAT PROBLEMET MED ATT SKILJA PÅ SATSUMAS, CLEMENTIN & MANDARIN!!!!! Som jag har irriterat mig på detta under en lång tid. På riktigt faktiskt. 

ÄLSKAR ALLTID DEEEEJ, ÄLSKAR ALLTID MEEEEEEEEEEEEEEJ

Jag har en känsla av att denna låt kommer slå rekord och hålla sig kvar länge på min favvo-låt-lista.

Gå gärna in på www.hoppetskyrka.se och läs mer. Skitkul! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0