Superstars

Superstars har blivit en ny liten favorit hos mej, gillar att kolla på nya och gamla friidrottstjärnor som tävlar mot varann i lag! Magnus Samuelsson är ju grym, vilken styrka! O nu direkt efter börjar The Mentalist som jag oxå gillar. Härlig tv kväll som jag förtjänat efter ett tufft träningspass idag. Body Attack igen direkt efter jobbet, fast utan Carro =( hon mådde inte bra så hon åkte hem efter jobbet. Men jag körde själv och denna gången med en annan ledare, grymt jobbigt pass såklart men är en aningens besviken på styrkan i passet, lite sämre än det första passet jag var på. Imorrn blir en lååång dag, men en kul dag! Efter jobbet ska jag simma, sen käka och bio på kvällen med ett gäng tjejer. Vi ska se Coco-livet innan Chanel. Har ingen aning om vad den kan handla om, ska bli spännande. Har en kompis som pluggar design på Art College här i gbg så hon håller på för fullt med att sy kläder osv. Spännande att se en film som man nog inte själv hade valt i första hand och framförallt härligt att umgås med tjejerna.

Ikväll gjorde jag en riktigt god middag, kebabspett gjorda på köttfärs och kryddor och en fullkorns couscous med paprika, rödlök och avokado. Hur gott som helst! Jag har blivit duktig på att laga mat nu tycker jag! Storhandlade i söndags för första gången på typ ett år. Köpte bland annat laxfilé, laxspett, kyckling, köttfärs, kebabspett, falukorv, ärtsoppa och en massa goa grönsaker. Mycket GI inspirerat, sen ska jag bara hålla mig till det oxå. Idag åt jag en dumle på jobbet, fasiken oxå! Blir så arg på mej själv! Okej tänker ni, en dumle är inte så mycket men fan inte precis innan lunch, kunde ju tatt en frukt istället. Men på eftermiddagen när min kollega Anneli bjöd på fika så avstod jag äppelmazarinen och tog en nektarin istället. =) Så jag ligger väl plus minus noll idag. Way to go!

Jaja huvudsaken är att jag mår bra och orkar mycket, om jag går ner i vikt så är det en kanon bonus! Vill inte tänka att jag tränar endast för att gå ner utan försöker fokusera på att jag gör det för hälsan, hjärtat och för att bli piggare, gladare och få ett större självförtroende. Hoppas oxå att mitt ryggont som jag haft senaste året försvinner.

Nu soffan! Godkväll


Kommentarer
Postat av: Jenny Garlock

Det ar bra installning! Ga ner i vikt ar ju inte sa viktigt, det ar battre att fokusera pa att ma bra, sen kanske man gar ner lite ocksa... Jag kanske ocksa borde prova GI, men det verkar vara sa mycket att tanka pa.

2009-09-30 @ 00:47:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0