Spotify

Jag älskar Spotify! Man hittar så mycket bra musik, gamla goa låtar och minnena bara väller över en...mysigt! Är nu inne och lyssnar på BlackJack låtar, typ från filmen Sista Dansen...me like =)

Har tränat idag efter jobbet, tog ut mej rätt rejält faktiskt, så stolt över mej själv =) Jag mår superbra efter träningen, blir så pigg och glad, positivare. På fredag är jag ledig så då blir det nog en sväng till gymmet igen, och på söndag ska eventuellt jag och några stycken simma på Valhalla och bubbla och basta såklart! Underbar avkoppling tycker jag, kanske en god bit mat efteråt oxå.

I helgen som var partades det lite, vilket jag inte gjort på ett tag, och jag är så sjukt känslig för alkohol nuförtiden. Vad har hänt? Förr kunde jag dricka massor, och blanda alla möjliga sorter utan att bli för påverkad. Men i lördags drack jag 3 st cider, i och för sej 7.0 men ändå inte så mycket, dessutom utspritt från kl. 18.00-23.00. Men blev tycligen rätt onykter märkte jag när jag fick se Becas bilder från kvällen...Oh My!



Ville ha mer volym i håret, överdrev det en aning... =)

Nu ska jag försöka trycka i mej nån nyttig proteinrik måltid så att musklerna byggs upp fint!


Kommentarer
Postat av: Jenny Garlock

Haha! Gillar ditt volym-har! skont att trana, du ar duktig du kusse! kram

2009-09-17 @ 21:34:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0